maanantai 19. maaliskuuta 2018

Vesku ja "UFO"t

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803172200820018_vd.shtml

MIKSI tuokin pitää ilmaista "..USKOO " tjns ?!
Siinä jo manipuloitte lukijaa yhtä tyhmäksi hihittäväksi imbesilliksi kuin te itse, ja luotte asialle NAURETTAVAN assosiaation ja mielikuvan ja periaatteessa vain; kutsutte lukijat nauramaan Loirille kanssanne.

Mutta minä TIEDÄN.
Minä en joudu luulemaan enkä toivomaan enkä uskomaan; mitä TIEDÄN  !

Ja ...no, siispä; on Vesku nähnyt jotain niiden "Toisten" ...jotakin. Lentoaluksia tai mitä lie luotaimia tjns. Mahdoton sanoa.
Samoin kuin se on saanut sen mitä minä haluan EPÄTOIVOISESTI(!), eli sellaisen SELKEÄN kuolemanrajakokemuksen jossa saa VALITA jääkö tähän vitun älykääpiöiden räkälään ja psykoottiseen riehaan vai lähteekö takaisin Kunniaan ja Valoon, kotiin.
Jossa minulla ainakin on ...jotakin .... se ei kyllä tule kuulua tähän Blogiin mitenkään, joten olkoon.
Mutta; kotia kohti!


Summa Summarum; on Vesku nähnyt tuotakin.
Asia on selvä.


MINULLA ei ole muuta, eikä mitään ongelmaa.
Saakaamme vastauksia molemmat !



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti